معرفی برند بیگ شف و شرایط فرانچایز و نمایندگی در ترکیه

15 دسامبر 2023
0 دیدگاه
فرانچایز و کسب و کار در ترکیه

در این مقاله از قاصدک، قصد داریم برند معروف بیگ شف را به شما عزیزان معرفی کنیم. همچنین به این بپردازیم که شرایط گرفتن فرانچایز و نمایندگی این برند در کشور ترکیه، چگونه است؟ با ما همراه باشید تا از این برند پرطرفدار بیشتر بدانیم. در وبسایت قاصدک، میتوانید از مطالب بیشتری درمورد حق نمایندگی و فرانچایز در ترکیه، برخوردار باشید.
فرانچایز یکی از روش های تجاری برای بیزینس است و برای افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارند، مناسب است. شما با گرفتن فرانچایز میتوانید از نام و تجربه یک بیزینس شناخته شده استفاده کنید و در ابتدای کار مشتریان خود را داشته باشید. کارشناسان تیم قاصدک میتوانند از صفر تا صد راه اندازی بیزینس و کسب و کار در کشور ترکیه همراه شما باشند.

فرانچایز چیست؟

حق نمایندگی یا فرانچایز یک مدل کسب و کار است که در آن یک شخص یا یک شرکت (فرانچایزدهنده) حق استفاده از نام تجاری، محصولات، و خدمات یک برند معروف را به یک فرد یا شرکت دیگر (فرانچایز‌گیرنده) واگذار می‌کند. در ازای این حق فرانچایز گیرنده، معمولاً مبلغی از فروش یا کسب و کار خود به عنوان حق فرانچایز به فرانچایزدهنده پرداخت می‌کند.

در ترکیه، سیستم فرانچایز به شدت رو به رشد است و بسیاری از شرکت‌های داخلی و بین‌المللی فرصت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، سلامت، آموزش، کسب‌وکارهای کوچک و برنامه‌های تفریحی فرانچایز دارند. این سیستم، فرصتی برای کسب درآمد و توسعه کسب‌وکار با استفاده از برندها و نام‌های تجاری معتبر را به افراد و شرکت‌ها فراهم می‌کند.

فرانچایز بیگ شف

درباره بیگ شف

همانطور که میدانید برند  بیگ شف یک کافه و رستوران است، که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.
محصولات قابل ارائه در این رستوران ، انواع کافی ها و نوشیدنها، کیک ها بستنی ها و غذاهاست.
بیگ شف به عنوان یک برند اصیل ترک معروف، در بسیاری از شهرهای ترکیه شعبه دارد و به دلیل کیفیت محصولات و تجربه‌ی مشتری متمایز، جذابیت زیادی برای علاقه‌مندان به غذا و صبحانه فراهم کرده است.

تاریخچه بیگ شف

این برند از سال 2007 در آنکارا، شروع به فعالیت کرد که با میزبانی از صبحانه‌های رنگی، وعده‌های غذایی لذیذ، طعم های دلپذیر و شام‌های خوش طعم برای مشتریان خود در رستوران‌هایش در هر زمانی از روز، محیطی صمیمانه و و دلنشین را فراهم کرد.

فرانچایز در ترکیه

منو بیگ شف

  • صبحانه
  • سوپ یا همان چربای ترکی
  • انواع سالاد
  • انواع پیتزا
  • پاستا و مانتی
  • غذای مخصوص بیگ شف
  • مرغ و گوشت و ماهی
  • مخصوص گیاه خواران
  • شیرینی
  • انواع قهوه و چای
  • نوشیدنی های بدون الکل
  • انواع شیک
  • انواع آبجو
  • و…

 

نقاط ضعف و قوت بیگ شف

بیگ شف یکی از برند های معروف ترکیه می باشد که در سال های اخیر مورد علاقه مردم ترکیه و کشور های همسایه قرار گرفته است.

نقاط قوت برند:

  1. کیفیت غذا: بیگ شف به ارائه غذاهای با کیفیت و خوشمزه معروف است. تمرکز بر روی تازگی مواد اولیه و طعم‌های خاص در انتخاب منو، به این برند کمک کرده است تا جلب توجه مشتریان بسیاری را به دنبال داشته باشد.
  2. محیط رستوران: رستوران‌ها و کافه‌های بیگ شف مشهور به محیط‌های شیک و آرام هستند. دکوراسیون مدرن و دلنشین، به همراه خدمات با کیفیت، تجربه تازه‌ای از غذا خوردن برای مشتریان ایجاد می‌کند.
  3. تنوع منو: بیگ شف با ارائه محصولات متنوع از جمله کافی‌ها، کیک‌ها، بستنی‌ها و غذاها، تنوع بالایی را در انتخابات غذایی به مشتریان ارائه می‌دهد.
  4. نگرش به تجربه مشتری: این برند به طور مداوم به بهبود تجربه مشتری اهمیت می‌دهد و سعی دارد تا از طریق ارائه خدمات بهتر، بازخوردهای مشتریان را جلب کند و به بهبودهای مداوم دست یابد.

نقاط ضعف:

  1. هزینه بالا: رستوران‌ها و کافه‌های بیگ شف به دلیل کیفیت بالا و محیط شیک، ممکن است از نظر برخی از مشتریان به عنوان گزینه‌ای هزینه‌بر در نظر گرفته شوند.
  2. موقعیت مکانی:برخی از شعبات بیگ شف در موقعیت‌های مکانی خاص هستند که برای بعضی از مشتریان ممکن است دسترسی به آنها سخت باشد.
  3. رقابت با برندهای دیگر: بیگ شف در صنعت رستوران و فست فود با برخی از برند های دیگر رقابت شدیدی دارد که همین باعث میشود چالش هایی را به وجود بیاورد.
  4. توسعه جهانی محدود: بیگ شف در مقایسه با برخی از بزرگترین زنجیره‌های رستوران فست فود جهان تا تاریخ آخرین به‌روزرسانی، توسعه جهانی محدودتری دارد که ممکن است محدودیت‌هایی در رشد بیشتر آن ایجاد کند.

هر برندی دارای نقاط قوت و ضعف است و انتخاب بستگی به نیازها و ترجیحات شخصی مشتریان دارد.

منو بیگ شف

فرانچایز بیگ شف

این برند در سه مدل نمایندگی های خود را ارائه میکند:

  • نمایندگی های کافه
  • نمایندگی های رستوران
  • نمایندگی های کافه و رستوران

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۶۰ روز کاری می باشد.
برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۱۰ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۳ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰۰ متر فضای بسته و ۱۰۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری را باید در نظر بگیرید.

شعبات در ترکیه و کشور های دیگر

ضمن تهیه غذاهای سنتی ترکیه با تعابیر مدرن، غذاهای نفیس از غذاهای جهانی را نیز به مشتریان خود ارائه میدهد. آنها همجنین تا این لحظه بیش از 60 شعبه در استانبول، آنکارا، ازمیر، آنتالیا، آدانا، بدروم، مارماریس، بورسا، دنیزلی، اسکندرون، اسکی شهیر، کایسری، مرسین، آلمان. آذربایجان، قزاق، قزاقستان، کویت و عربستان صعودی دارند.

گرفتن فرانچایز و نمایندگی در ترکیه

 

اخذ نمایندگی برندهای معروف، فرانچایز در ترکیه از طریق مجموعه قاصدک

فرانچایز در ترکیه از جمله روش‌هایی است که به عنوان یک سرمایه‌گذاری سودآور و مطمئن شناخته می‌شود. با دریافت نمایندگی یکی از شعب برندها، می‌توانید درآمد قابل توجهی کسب کنید. مراحل اخذ نمایندگی برند در ترکیه با ثبت شرکت و دریافت مجوز کار شروع می‌شود. پس از امضای قرارداد و پرداخت هزینه‌های مربوطه، حق امتیاز برند به شما واگذار خواهد شد. سپس می‌توانید با بهره‌گیری از دانش و تجربه صاحب برند، مدیریت برند و فروش محصولات را آغاز کنید.

 برای انتخاب نوع فرانچایز مناسب، کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره‌های لازم به شما عزیزان هستند. مجموعه قاصدک با داشتن مجوز رسمی در زمینه املاک، با حضور کارشناسان و وکلای با تجربه، خدمات سرمایه‌گذاری و شهروندی با کیفیت بالا در ترکیه را ارائه می‌دهد.
برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با قاصدک، با شماره‌های ارائه شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید

ارسال دیدگاه