معرفی برند مسترچوروس و شرایط حق نمایندگی و فرانچایز در ترکیه

8 دسامبر 2023
0 دیدگاه
گرفتن حق نمایندگی و فرانچایز در ترکیه

در این مقاله از قاصدک، قصد داریم برند مستر چوروس را به شما عزیزان معرفی کنیم. همچنین به این بپردازیم که شرایط گرفتن فرانچایز و نمایندگی این برند در کشور ترکیه، چگونه است؟ با ما همراه باشید تا از این برند ترکیه ای بیشتر بدانیم. در وبسایت قاصدک، میتوانید از مطالب بیشتری درمورد حق نمایندگی و فرانچایز در ترکیه، برخوردار باشید.
فرانچایز یکی از روش های تجاری برای بیزینس است و برای افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارند، مناسب است. شما با گرفتن فرانچایز میتوانید از نام و تجربه یک بیزینس شناخته شده استفاده کنید و در ابتدای کار مشتریان خود را داشته باشید. کارشناسان تیم قاصدک میتوانند از صفر تا صد راه اندازی بیزینس و کسب و کار در کشور ترکیه همراه شما باشند.

فرانچایز چیست؟

حق نمایندگی یا فرانچایز یک مدل کسب و کار است که در آن یک شخص یا یک شرکت (فرانچایزدهنده) حق استفاده از نام تجاری، محصولات، و خدمات یک برند معروف را به یک فرد یا شرکت دیگر (فرانچایز‌گیرنده) واگذار می‌کند. در ازای این حق فرانچایز گیرنده، معمولاً مبلغی از فروش یا کسب و کار خود به عنوان حق فرانچایز به فرانچایزدهنده پرداخت می‌کند.

در ترکیه، سیستم فرانچایز به شدت رو به رشد است و بسیاری از شرکت‌های داخلی و بین‌المللی فرصت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، سلامت، آموزش، کسب‌وکارهای کوچک و برنامه‌های تفریحی فرانچایز دارند. این سیستم، فرصتی برای کسب درآمد و توسعه کسب‌وکار با استفاده از برندها و نام‌های تجاری معتبر را به افراد و شرکت‌ها فراهم می‌کند

راه اندازی کسب و کار در ترکیه

معرفی برند مستر چوروس

این برند ارئه دهنده یکی از معروفترین دسرهای اسپانیایی یعنی چوروس است. مستر چوروس این شیرینی را به روشی خاص و منحصر آماده میکند. آنها چوروس را در جعبه با تعداد مشخص در جعبه هایی میگذارند و روی آنرا با انواع سس های شکلاتی و غیره، بستنی اسمارتیز،ترافل و موارد جذاب دیگر تزیین میکند. در این کافه میتوانید در کنار یک دسر دلپذیر، از انواع قهوه، میلک شیک و نوشیدنی های سرد و گرم لذت ببرید.

این برند ادعا میکند که چوروس هایی با طعم ترد، بینظیر و فوق العاده به مردم ارائه میدهد که در ذهن آنها باقی بماند. همچنین میگویند طعم این شیرینی به قدری فوق العاده است که در هیچ جای دیگر ترکیه، پیدا نمیشود. آنها دسرهای ترد و خوشمزه خانگی اسپانیایی را توسعه داده اند تا مشتریان بتوانند با یک لقمه از اروپا به آمریکای جنوبی سفر کنند. مستر چوروس با طعم اعتیاد آور از شیرینی خود، همه ی افراد از همه گروه های سنی را به خود جذب میکند. همچنین میتوانید از آنجا برای سرگرم شدن، گپ و گفت های دوستانه و جلسات قهوه خوری نیز استفاده کرد. 

 

چوروس چیست؟

چوروس یکی از دسرها و شیرینی های معروف در کشور اسپانیا است. این شیرینی از ترکیب آرد گندم، نمک و آب تهیه میشود. بعد از آماده شدن خمیر، در روغن سرخ میشود و پس از آن درون شکر، دارچین و یا شکلات غلتانده میشود. به همین صورت میتوان روش این شیرینی چیزهای مختلفی ریخت و طعم های خاص و متفاوتی ایجاد کرد. شکلات و شکر و دارچین پرطرفدارترین چیزهایی هستند که در کنار چوروس میتوان گذاشت.

آیا میدانستید که چوروس در زبان اسپانیای به معنای سرخ شده است و نام دسر چوروس از آنجا می آید. برخی مردم ساکن اسپانیا چوروس را xurros مینامند؟

 تاریخچه شیرینی چوروس بطور کامل و دقیق مشخص نیست حتی برخی گفته اند که چوروس از پرتغال به اسپانیا آمده است. برخی دیگر معتقد هستند که توسط چوپان های اسپانیایی اختراع شده است. چون که آنها علم تهیه خمیر و سرخ کردن آن در روغن را داشتند. گفته شده است که چوروس بعد از وارد شدن شکلات به اروپا در قرن شانزدهم، محبوبیت بیشتری بین مردم پیدا کرد. بعد از یک مدت، این شیرینی جای خود را در کشورهای آمریکای لاتین، فیلیپین و سایر مناطقی که اسپانیایی ها و پرتغالی ها مهاجرت کرده بودند، باز کرد.    

خوراکی و غذا در ترکیه

تاریخچه برند مستر چوروس

برند مستر چوروس در سال 2021 افتتاح شده است و با مزه بینظیر خود، لبخند را به لب مردم می آورد. اولین شعبه ی این برند در خیابان تکسیم واقع در شهر استانبول است. در حال حاضر این برند، دو شعبه دارد که شعبه ی دوم آن در محله ی کاهیتانه ی استانبول است.  این برندخوراکی تقریبا تازه تاسیس است. به همین دلیل فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری است چرا که پتانسیل رشد بالایی دارد.

چشم انداز مستر چوروس

آنها میخواهند که با صنعت دسر ترکیه را با دسرهای اسپانیایی همراه کنند و شکلی جدید به فرهنگ ترکیه بدهند. هدف آنها هم این است که با حفظ استاندارد های کیفیتی و خدماتی، خود را در بالاترین سطح کسب و کار و ارائه محصولات باکیفیت جای دهند.شعار آنها نیز این است که همیشه در تلاش اند تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در محیطی مفرح و دلپذیر، به مشتریان خود ارائه دهند. آنها به دنبال ایجاد حس خوب مشتری های خود هستند.

 

فرانچایز ترکیه

اخذنمایندگی و فرانچایز برند مستر چوروس

همانطور که گفتیم، راه این برند تازه تاسیس برای رشد و توسعه، بسیار روشن است. این خوراکی لذیذ، مورد علاقه همه گروه های سنی مخصوصا جوانان است. به همین دلیل طرفداران و مشتری های خود را همیشه دارد. پس اگر به شغل هایی با فضای شاد و لذت بخش و مهیج علاقه دارید، گرفتن نمایندگی از این برند برای شما مناسب است. در زیر به نقاط قوت از اخذ فرانچایز و شرایط گرفتن نمایندگی از آقای چوروس میپردازیم.

این برند، در سه کانسپت مختلف، فرانچایز اعطا میکند:

  • کانسپت سرویس سر میز که نیازمند فضایی بین 80 تا 200 مترمربع میباشد. در این فضا حداقل 30 نفر ظرفیت صندلی وجود دارد.
  • مورد بعدی کانسپتی با متراژی بین 25 تا 50 مترمربع است. این برای سلف سرویس و بیرون بر طراحی شده است اما میتوان بین یک تا دو میز هم جایگذاری کرد.
  • اگر به دنبال بیزینسی با فضای بسیار کوچکتر هستید، نوع سوم برای شما مناسب است. ملک مورد نیاز آن بین 20 الی 30 متر مربع است. روش ارائه در این شعبه ها، فقط بیرون بر میباشد.

چرا باید درآقای چوروس سرمایه گذاری کنیم؟

  • این کافه، در زمینه عرضه ی دسر معروف چوروس اسپانیایی، اولین است.
  • از سس های خاص و بسیار خوشمزه برای شیرینی ها استفاده میکنند تا افراد لذت ببرند.
  • کیفیت عالی: با دانش خاص روی دستورالعمل ها تسلط دارند.
  • از تازه ترین مواد اولیه استفاده میکنند.
  • در کنار سرعت و کیفیت بالا، قیمت مناسبی و مقرون به صرفه دارند.
  • رضایت مشتری بی وقفه و مستمر
  • خدمات سریع و کارآمد
  • بازدهی و بازگشت سرمایه عالی برای سرمایه گذار
بیزینس ترکیه

شرایط و هزینه های اخذ نمایندگی یک شعبه از مسترچوروس

نام برند

سرمایه موردنیاز

مدت راه اندازی

درآمد حدودی

تعداد پرسنل  

     شرایط ملک

سهم برند از درآمد

مستر چوروس

هزینه فرانچایز: 25هزار دلار

هزینه عملیاتی و زیرساختی: بین 50 تا 100هزار دلار

30 روز کاری

25 تا 30 درصد سود خالص ماهانه

5 تا 7 نفر

بین 20 تا 200 متر(بسته به کانسپت انتخابی)

8درصد ماهانه

در جدول بالا شرایط و اطلاعات گرفتن نمایندگی و فرانچایز از این برند، آمده است.

در مورد قیمت باید بگوییم که هزینه عملیاتی با توجه به اینکه چه کانسپتی از این کافه را انتخاب کرده اید و دکوراسیون داخلی آن برعهده برند باشد یا نباشد، متغیر است. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت های دقیق تر و همچنین بقیه اطلاعات بقیه برندهای موجود، با تیم قاصدک در ارتباط باشید.

“اخذ نمایندگی برندهای معروف، فرانچایز در ترکیه از طریق مجموعه قاصدک”

فرانچایز در ترکیه از جمله روش‌هایی است که به عنوان یک سرمایه‌گذاری سودآور و مطمئن شناخته می‌شود. با دریافت نمایندگی یکی از شعب برندها، می‌توانید درآمد قابل توجهی کسب کنید. مراحل اخذ نمایندگی برند در ترکیه با ثبت شرکت و دریافت مجوز کار شروع می‌شود. پس از امضای قرارداد و پرداخت هزینه‌های مربوطه، حق امتیاز برند به شما واگذار خواهد شد. سپس می‌توانید با بهره‌گیری از دانش و تجربه صاحب برند، مدیریت برند و فروش محصولات را آغاز کنید.

 برای انتخاب نوع فرانچایز مناسب، کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره‌های لازم به شما عزیزان هستند. مجموعه قاصدک با داشتن مجوز رسمی در زمینه املاک، با حضور کارشناسان و وکلای با تجربه، خدمات سرمایه‌گذاری و شهروندی با کیفیت بالا در ترکیه را ارائه می‌دهد.
برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با قاصدک، با شماره‌های ارائه شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه