معرفی برند هپی مون و شرایط گرفتن حق نمایندگی در ترکیه

18 دسامبر 2023
0 دیدگاه
حق نمایندگی در ترکیه

در این مقاله از قاصدک، قصد داریم برند باکیفیت هپی مون (Happy Moon`s) را به شما عزیزان معرفی کنیم. همچنین به این بپردازیم که شرایط گرفتن فرانچایز و نمایندگی این برند در کشور ترکیه، چگونه است؟ با ما همراه باشید تا از این برند پرطرفدار بیشتر بدانیم. در وبسایت قاصدک، میتوانید از مطالب بیشتری درمورد حق نمایندگی و فرانچایز در ترکیه، برخوردار باشید.
فرانچایز یکی از روش های تجاری برای بیزینس است و برای افرادی که قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارند، مناسب است. شما با گرفتن فرانچایز میتوانید از نام و تجربه یک بیزینس شناخته شده استفاده کنید و در ابتدای کار مشتریان خود را داشته باشید. کارشناسان تیم قاصدک میتوانند از صفر تا صد راه اندازی بیزینس و کسب و کار در کشور ترکیه همراه شما باشند.

فرانچایز چیست؟

حق نمایندگی یا فرانچایز یک مدل کسب و کار است که در آن یک شخص یا یک شرکت (فرانچایزدهنده) حق استفاده از نام تجاری، محصولات، و خدمات یک برند معروف را به یک فرد یا شرکت دیگر (فرانچایز‌گیرنده) واگذار می‌کند. در ازای این حق فرانچایز گیرنده، معمولاً مبلغی از فروش یا کسب و کار خود به عنوان حق فرانچایز به فرانچایزدهنده پرداخت می‌کند.

در ترکیه، سیستم فرانچایز به شدت رو به رشد است و بسیاری از شرکت‌های داخلی و بین‌المللی فرصت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، سلامت، آموزش، کسب‌وکارهای کوچک و برنامه‌های تفریحی فرانچایز دارند. این سیستم، فرصتی برای کسب درآمد و توسعه کسب‌وکار با استفاده از برندها و نام‌های تجاری معتبر را به افراد و شرکت‌ها فراهم می‌کند.

فرانچایز در ترکیه

درباره برند 

در گروه شاد، داستان آنها 24 سال پیش آغاز شد. فردی با تجربیات گسترده در مسئولیت‌های مختلف در زمینه غذا و نوشیدنی، تصمیم به اجرای رویای خود گرفت. پس از دو سال جستجو برای یافتن مکان مناسب، تصمیم به افتتاح اولین شعبه در Kadıköy-Istanbul گرفت.

اولین اولویت او این بود که رستورانی ایجاد کند که هنگام گرسنگی به ذهن مشتریان بیافتد؛ زیرا او معتقد بود که خدمات با کیفیت و غذاهای لذیذ باعث خوشحالی و رضایت مشتریان می‌شوند. استراتژی او بر اساس بخش‌های بزرگ، خدمات سریع و با کیفیت بود و مفاهیم لوکس را با قیمت‌های معقول در دسترس همگان قرار داد.
تلاش‌های او منجر به افتتاح شعب دوم و سوم و گسترش برند به 53 شعبه در سراسر کشور شد. در حال حاضر با 57 شعبه فعال فعالیت می کند. از این تعداد، 40 شعبه به عنوان فرنچایز عمل می کنند. شرکت حاضر سه شعبه در خارج از کشور در آذربایجان و یک شعبه در اربیل دارد و در جستجوی موقعیت های مناسب در ایالات متحده و لندن، پایتخت انگلستان، به ادامه فعالیت می پردازد. همچنین، او به تأسیس برندهای دیگری چون İkon، Kebap&Steak و Bob’s پرداخت و ساختار خود را به گروهی از شرکت‌ها تبدیل کرد.
حالا با یک خانواده 2500 نفری به سفر خود ادامه می‌دهد. این گروه به عنوان یک رستوران زنجیره‌ای بین‌المللی با تلاش تیمی مؤثر به رشد و توسعه ادامه می‌دهد. با وجود رویاها و اهداف بزرگ، رضایت مشتریان همچنان اولویت اصلی آنهاست.

چشم انداز برند:

چشم انداز این گروه به ایجاد یک شبکه شعبه‌ای متمرکز است، که با گسترش بیشتر ارتباطات عاطفی با مشتریان، از طریق ساختاری پیشرفته در مدیریت و تجارت، خود را تقویت کند.
ماموریت این گروه این است که اصول دسترسی و لذت را در ساختار کسب و کارش به‌کار گیرد و وعده‌های غذایی خود را به سرعت و به شکلی لذیذ و بدون کاهش کیفیت، با احترام به بهداشت و تازگی، برای همهٔ مهمانانش ارائه دهد. هدف از اینکار، راضی نگه داشتن مشتری از راه صداقت است.آنها به دنبال ایجاد حس راحتی در بین مشتریان خود هستند.

برند هپی مون در ترکیه

فعالیت در حوزه حفظ محیط زیست

به همراه ارائه غذاهای لذیذ و شعار “بشقاب های بزرگ، شادی عظیم”، این کسب و کار اکنون به تدابیر پایدار و محیطی فعّال پیوسته است. از سال 2019، این شرکت از مواد بازیافتی برای تولید محصولات کاغذی مصرفی استفاده کرده و این محصولات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
این پروژه، این شرکت را قادر می‌سازد هر سال میلیون‌ها دستمال سرویس بزرگ، دستمال کوچک و مرطوب را از کاغذ بازیافتی تولید کند. این جلوگیری از استفاده از کاغذ جدید، کمک به حفظ محیط زیست و کاهش اثرات منفی آن بر روی جوامع محلی و جهانی است.
پروژه بازیافت به این شرکت این امکان را می‌دهد که سالانه از مقدار قابل توجهی کاغذ بازیافتی استفاده کند. در عین حال از قطع درختان طبیعی جلوگیری کند. این عمل به احیای زندگی درختان و حفظ تنوع زیستی کمک می‌کند.
همچنین، استفاده از مواد کاغذی بازیافتی نه تنها مصرف انرژی را به شدت کاهش می‌دهد بلکه آلودگی هوا، آلودگی آب، و مصرف آب را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این اقدامات گام مثبتی در جهت تحقق توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست به شمار می‌روند.

کسب و کار در ترکیه

منوی رستوران هپی مون

رستوران هپی مون با انواع و اقسام غذاهای لذیذ و متنوع خود، تلاش دارد تا تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهد. از صبحانه‌های فراوان گرفته تا غذاهای اصلی متنوع، این رستوران با گسترده‌ترین گزینه‌ها و تنوع در طعم‌ها، سعی در ارائه تجربه‌ای خاص و لذت‌بخش برای هر مهمان دارد. با استفاده از مواد تازه و با کیفیت، منوی هپی مون به همراهی محیط دوستانه و خدمات به موقع، به مشتریان خود لحظاتی خاص و خوشایند ارائه می‌دهد.

  • صبحانه غذاهای بی‌نظیر برای آغاز روز با طعم‌هایی مهیج و خوشمزه.
  • پیش غذاها با 22 گزینه شامل غذاهای ترکیبی و سوپ‌ه
  • سالادها: 19 نوع سالاد با گزینه‌های سبک و سالم در چارچوب طعم معروف “هپی مون”.
  • برگرها: برگرهای 200 گرمی با تنوع و محتواهای مختلف
  • غذاهای مکزیکی: 16 محصول شامل براتو و فاهیتا، نماینده ای از آشپزی مکزیکی.
  • رول و کرپ :گزینه‌های پرخوری و کاربردی، گرم یا سرد
  • پاستاها: 13 نوع مختلف ماکارونی با طعم‌های فوق‌العاده.
  • غذاهای اصلی: با 30 گزینه از غذاهای گوشتی تا استیک، طعم‌های کلاسیک ترکی تا محصولات دریایی.
  • پیتزا سفارشی، ایتالیایی و لذیذ در تنور برجسته.
  • دسرها: تولید روزانه و تنوع بر اساس فصل.
  • منو غذایی مخصوص برای کودکان
  • نوشیدنی‌های سرد و کوکتل‌های بی‌الکل
  • نوشیدنی‌های گرم
  • نوشیدنی‌های الکلی

 

فرانچایز در ترکیه

 

منوی اختصاصی برای گیاه خواران و ورزشکاران

با همکاری تخصصی تغذیه، پروژه‌ای ویژه توسط متخصصان تغذیه طراحی شده است تا در هر ساعت از روز، گزینه‌های سالمی به مشتریان ارائه دهد. منو اینجا دستورالعمل‌های متنوعی از گزینه‌های گیاهی، وگان، و مغذی دارد.
در طراحی منو، اولویت به رعایت رژیم غذایی یا عادات غذایی سالم مشتریان معطوف شده و در عین حال طعم و ارائه نیز در نقطه مرکز قرار گرفته است. این منو گزینه‌های فراوانی را شامل می‌شود که پروتئین، کربوهیدرات و چربی یک وعده غذایی را به توجه به نیازهای تغذیه‌ای بازدیدکنندگان متعادل می‌کند.
گزینه‌های خوشمزه زیادی در دسترس است که هیچ‌گونه محصول حیوانی را برای وگان و گیاه‌خوارهای مختلف شامل نمی‌شود.
کربوهیدرات و پروتئین‌ها، به عنوان منبع اصلی انرژی در روزانه، برای ورزش و رژیم غذایی ضروری هستند، در حالی که چربی‌ها نقش حیاتی‌تری را در حفظ سلامتی رژیم غذایی و اندام‌های داخلی ایفا می‌کنند. بنابراین، وعده‌های غذایی با مقدار مناسب از هر درشت مغذی آماده شده‌اند. تمام مواد مغذی درشت و ریز، که بدن به طور فیزیکی و روانی به آن‌ها نیاز دارد، مصرف شده و با هم ترکیب شده‌اند تا مطمئن شویم که در حفظ سبک زندگی سالم، محدودیت زیادی ندارید.
شما می‌توانید از بین انواع همبرگر، بسته‌بندی، پاستا و حتی دسر، وعده‌های غذایی را بر اساس عادات غذایی روزانه‌تان انتخاب کنید. هنگام انتخاب وعده از منو، نیازی به محاسبه کالری ندارید. مقادیر کالری و محتویات داده شده در منو به شما این امکان را می‌دهد که از وعده غذایی خود لذت ببرید.

بیزینس در ترکیه

ضعف و قوت این برند

نقاط قوت برند Happy Moon:

  1. گسترده‌ترین منو: با گستره و تنوع منوی خود که شامل غذاهای مختلف از صبح تا شب است، به افراد با سلیقه‌ها و عادات مختلف تغذیه ای پاسخ می‌دهد.
  2. همکاری با متخصص تغذیه: همکاری با متخصص تغذیه مثل Nilay Keçeci نشان از توجه به جنبه‌های سالم و تغذیه‌ای منو دارد.
  3. پروژه‌های پایداری: اعتنای به مسائل محیطی و مسئولیت اجتماعی از طریق پروژه‌های بازیافت و استفاده از مواد متجدد.
  4. تنوع و انعطاف‌پذیری: ارائه گزینه‌های گیاهی و وگان نشان از تنوع و انعطاف‌پذیری برند در خدمات به مشتریان دارد.

نقاط ضعف برند Happy Moon:

  1. هزینه‌های استارتاپ: برای راه‌اندازی یک شعبه Happy Moon، هزینه‌هایی چون فرانچایز، سرمایه عملیاتی و سایر موارد ممکن است برای کسب‌وکارها یا برخی افراد زیاد باشد.
  2. رقابت با برندهای مشابه: با وجود تنوع در بازار رستوران‌ها، رقابت با برندهای مشابه و تأثیرات روزافزون رقابتی ممکن است چالش‌ها را افزایش دهد.

حق نمایندگی و فرانچایز

شرایط فرانچایز این برند در ترکیه

  • مدت زمان راه اندازی هر یک از شعبات توسط صاحب برند،۶۰ روز کاری تعیین شده است.
  • اطلاعات مربوط به میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند را می‌توان به این شکل ارائه داد: هزینه فرانچایز یا استفاده از نام تجاری این برند، با مبلغ 100هزاردلار محاسبه می‌شود.
  • سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و سایر موارد است، تقریباً هزار دلار به ازای هر متر مربع است.
  • برای افتتاح یک نمایندگی فول پکیج، که شامل کافه و رستوران است، نیاز به ۱۰ پرسنل دارید.
  • سود ناخالص ماهانه از طرف برند حدودا 60 درصد اعلام شده است. بازگشت سرمایه حدوداً ۳۰ ماه به طول می‌انجامد.
  • برند برای هزینه‌های تبلیغاتی در سطح شهر، رادیو، تلویزیون، مجله، پوسترها و … ، سهمی به اندازه ۱% از درآمد شما را در نظر گرفته است. همچنین بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازارسازی و بازاریابی، مشاوره‌های دوره ای، مکان‌یابی و … به شما ارائه می‌دهد، ۳% از درآمد ماهانه شما را اخذ می‌کند.
  • مشخصات ملک برای هر یک از شعبات این برند، حداقل ۴۰۰ متر فضای بسته و ۱۵۰ متر فضای باز را شامل می‌شود.

به عنوان یک توضیح مهم، لازم به ذکر است که هزینه‌های اعلام شده در متن بدون در نظر گرفتن هزینه‌های مرتبط با ملک و موارد مربوط به اخذ مجوزهای حقوقی محاسبه شده‌اند. توجه داشته باشید که برای موارد حقوقی، از جمله ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت‌های شهرداری، حدوداً باید ۲۰ هزار لیر را نیز در نظر بگیرید.

 

ویژگی های مثبت گرفتن حق نمایندگی این برند

  1. ساختار فرانچایز:
    • استانداردهای یکسان: این برند با ارائه فرایند فرانچایز یکنواخت، اطمینان حاصل می‌کند که تمام شعبه‌ها به یک استاندارد کیفیتی پایبند باشند.
    • پشتیبانی مداوم: فراهم کردن آموزش مداوم برای صاحبان شعب به عنوان یک دلیل مثبت، می‌تواند به بهبود کیفیت خدمات در سراسر شبکه کمک کند.
  2. مدیریت واحد:
    • استفاده از تجربه: با تجربیات گسترده در مدیریت غذا و نوشیدنی، این برند می‌تواند یک مدیریت قوی و موفق برای شعبه‌های خود فراهم کند.
    • استفاده از تکنولوژی: ایجاد ساختارها و سامانه‌های تکنولوژیکی مدیریتی، می‌تواند به بهبود بهره‌وری و کارایی کمک کند.
  3. بازاریابی و تبلیغات:
    • برنامه‌های تبلیغاتی فعال: افراز برنامه‌های تبلیغاتی در سطح شهر و رسانه‌های مختلف، نشان از توانمندی در بازاریابی دارد.
    • استفاده از واحد بازاریابی: تشکیل یک واحد بازاریابی مستقل، که متخصصان خلاق و کارآزموده در آن فعالیت می‌کنند، می‌تواند بازاریابی هوشمندانه‌تری را تضمین کند.
  4. استفاده از نام تجاری فرعی:
    • تنوع در اندازه و موضوع: ایجاد برندهای فرعی مانند İkon، Kebap&Steak و Bob’s نشان از توانایی در ارائه تنوع و جذابیت در بازار رستوران‌ها دارد.
    • تقویت شبکه: افزودن برندهای فرعی به شبکه، به توسعه و تقویت حضور در بازار کمک کرده و بازارهای مختلف را پوشش می‌دهد.

 

رستوران در ترکیه

 

اخذ نمایندگی برندهای معروف، فرانچایز در ترکیه از طریق مجموعه قاصدک

فرانچایز در ترکیه از جمله روش‌هایی است که به عنوان یک سرمایه‌گذاری سودآور و مطمئن شناخته می‌شود. با دریافت نمایندگی یکی از شعب برندها، می‌توانید درآمد قابل توجهی کسب کنید. مراحل اخذ نمایندگی برند در ترکیه با ثبت شرکت و دریافت مجوز کار شروع می‌شود. پس از امضای قرارداد و پرداخت هزینه‌های مربوطه، حق امتیاز برند به شما واگذار خواهد شد. سپس می‌توانید با بهره‌گیری از دانش و تجربه صاحب برند، مدیریت برند و فروش محصولات را آغاز کنید.

 برای انتخاب نوع فرانچایز مناسب، کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره‌های لازم به شما عزیزان هستند. مجموعه قاصدک با داشتن مجوز رسمی در زمینه املاک، با حضور کارشناسان و وکلای با تجربه، خدمات سرمایه‌گذاری و شهروندی با کیفیت بالا در ترکیه را ارائه می‌دهد.
برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با قاصدک، با شماره‌های ارائه شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه